top of page

Com aprenem

Des de la realitat diària de l’aula, i en totes les etapes de l’escola, treballem les dimensions Interior, Emocional i Social de la persona, per tal de:

​

  • Donar-los eines que els permetin enfrontar-los amb serenitat als problemes que els sorgeixin al llarg de la vida

  • Comprendre més a fons la realitat que els envolta i apropar-los als altres des del compromís per un món millor

  • Ser conscients del seu cos i les seves emocions

  • Crear un clima més relaxat i seré a l’aula i a l’escola

JBA-2951.jpg
Captura de Pantalla 2022-04-06 a las 15.17.20.png

Etapes educatives

Llar d'infants

P0, P1 i P2
Captura de pantalla 2021-12-14 a las 11.23.57.png

A la Llar d’infants creem entorns d’aprenentatge on l’infant pot desenvolupar les seves capacitats amb propostes metodològiques, actives i globalitzadores.

​

  • Cuidem el benestar dels nostres alumnes a través de programes d’educació emocional.

  • Potenciem el desenvolupament de les intel·ligències múltiples a través de racons d’aprenentatge.

  • Celebrem les festes tradicionals amb cançons i moltes sorpreses.

  • El centre disposa d’aules amb llum natural i amb sortida directa al pati.

​

Llar d'infants

Educació infantil

Pintura P5 2013_edited.jpg

En la etapa d'Infantil volem que els nostres alumnes desenvolupin les seves capacitats bàsiques i descobreixin a partir de l'experiència sensorial el món que els envolta.

​

  • Volem oferir als nens i nenes propostes pedagògiques, oportunitats, vivències… perquè arribin a ser personetes felices, autònomes, competents i amb valors.

​

  • Construïm entorns d’aprenentatge perquè els nostres alumnes siguin protagonistes i constructors dels seus coneixements.

​

  • Procurem un entorn segur, feliç, que garanteixi el seu benestar emocional, físic i social.

 Educació   primària

JBA-2094.JPG

A Primària volem que els nostres alumnes aprenguin a ser cada vegada més autònoms, pensem que el nen ha de desenvolupar les seves capacitats i descobrir les seves pròpies estratègies d'aprenentatge.

​

  • Amb els nostres projectes estimulem les intel·ligències múltiples de forma lúdica i resolem reptes que puguin sorgir en diferents situacions.

 

  • La nostra proposta pedagògica inclou tradició i innovació, incorporant metodologies actives que afavoreixin el desenvolupament de les competències i la participació del nostres alumnes en el seu procés d’aprenentatge.

 

  • Som una escola multilingüe on incorporem la llengua anglesa al nostre currículum.  

 

  • L’alumne és el centre d’aprenentatge. Oferim eines que permeten desenvolupar totes les seves capacitats, potenciant el treball individual i cooperatiu.

 

  • Comunicació amb les famílies mitjançant la plataforma digital educativa Educamos.

Secundària

logo-ESCOLA-ANOIA_edited.jpg
EscolaAnoia-classe.jpg

Treballem estretament amb l'Escola Anoia per tal d'assegurar la continuïtat del nostre projecte educatiu a secundària. 

​

L’Escola Anoia és un centre educatiu concertat de secundària laic, inclusiu, proper, integrat a la realitat del nostre territori i obert al món.

 

Som escola catalana que tenim com a objectiu acompanyar l’alumnat, amb la complicitat de les famílies, en la seva formació en l’àmbit personal, en el social i en el del coneixement.

 

L’Escola Anoia ofereix una formació de qualitat, adaptada a les capacitats de cada alumne/a, potencia l’aprenentatge significatiu i competencial, tot incorporant les noves metodologies i tecnologies, i l’assoliment d’una formació en valors ètics i fomenta l’esperit crític constructiu.

Preparats per un aprenentatge presencial, online i híbrid per a tots

  • Presencial, amb ús intensiu de les TD: el procés d’ensenyament-aprenentatge és facilitat per la persona docent, que implementa les tecnologies digitals durant el curs, dins l’aula física.

​​

  • Mixt o híbrid: el procés d’ensenyament-aprenentatge té lloc tant a través de la persona docent com de tecnologia. L’estudiant aprèn almenys una part de manera presencial i una altra, fora de l’aula física (>25 %), amb algun element de control de l’alumnat sobre el temps, el lloc i el ritme.

​​

  • En línia: el procés d’ensenyament-aprenentatge té lloc només a través de la tecnologia. Docent i estudiant interactuen a distància, fora de l’aula física, i normalment es requereix connexió a la Xarxa i l’ús de dispositius digitals. Cal diferenciar-la de l’educació a distància, que, històricament, ha abastat cursos de correspondència, televisió educativa i videoconferència.

Captura de Pantalla 2022-05-09 a las 10.24.00.png
Captura de Pantalla 2022-04-06 a las 14.38.56.png
Captura de Pantalla 2022-04-07 a las 12.12.32.png
Captura de Pantalla 2022-04-08 a las 10.41.11.png
bottom of page