Un fins aviat, promoció de 6è!
- Jesús-Maria
- Jun 8
- 1 min read
Guadalupe, Edward, David Moreno, Yousra, Juan, Mouad, Amir Aklil, David Orozco, Owen, Amine, Mohamed, Alexandra, Ayman, Kristen, Maribiel, Amir Dahmani, Alejandra, Naomi, Assia i Zinaida.
Sembla que va ser ahir quan entràveu a l'escola amb les motxilles enormes i els ulls plens de curiositat. Gairebé sense adonar-nos-en, el temps ha volat i ja acomiadem la vostra etapa de Primària.
Per a tots els mestres que us hem acompanyat aquests anys, ha estat un autèntic privilegi veureus créixer. Ens emportem el record dels vostres riures, de la vostra energia i de com heu après a fer pinya. Ens sentim molt orgullosos de les grans persones en què us heu convertit.
Ara us espera l'institut. És un camí nou i ple de reptes, però sabem que esteu més que preparats. Continueu treballant de valent, sigueu curiosos i, sobretot, no deixeu mai de somriure.
Recordeu que aquesta sempre serà la vostra escola i que aquí deixeu una petjada inesborrable. Veniu a veure'ns de tant en tant!
Una abraçada ben forta!
L'equip de mestres i la comunitat educativa del Jesús-Maria.




